esma_52 Merhaba adetimin 3. Günü bugün doktora kan testi vermiştim genel hormonlara baktırmak için beta degerim 3,46 çıktı cuma günü tekrar kan vermemi söyledi kimyasal gebelik olabilir dedi bilgisi olan varmi acaba yada başına böyle bı durum gelen
Elfgrn esma_52 Doktorum regl öncesi veya içinde beta değerinin 2-3 şekilde artabilecegini söylemişti. Tabi yine tekrar kan verdiğinizde ne olduğu tamamen anlaşılır. Benimde böyle çıkmıştı bir dönem
yaraliceylanim esma_52 regl dönemi etkiliyor diye biliyorum bende reglden sonra net anlaşılır ama bence korkmayın çünkü 3. Günü birde tam en kritik zamanlari
esma_52 Bakalım cuma günü ne olacak bendeerak ediyorum birde ağrılarım var kötü birşey olur diye korktum biraz