bebeğim 43 günlük bugün ertesi gün hapı alma durumunda kaldım, ella kullanmadım sanırım 7 gün boyunca emzirmemek gerekiyormuş onu kullanınca ertes72 diye bi ilaç varmış sanırım reçetesine baktım ilacı kullandıktan 8 saat sonra emzirebilirsiniz diyor 8 saat dolmak üzere sizce emzireyim mi 8 saat dolduktan sonra yoksa kesin olsun diye biraz daha bekleyeyim mi? dolapta sütüm var mama da kullanıyoruz zaten