Çok afedersiniz bugün kişisel bakımımı yaparken elime minik sert bir şişlik değdi hemen vajinamın girişinde top gibi bir şişlikti. Ağrı vs yoktu ama işkillendim daha önce başıma hiç böyle bişey gelmedi. İnternetten biraz araştırdım bartholin kisti yazıyor. Başına gelen var mı? Biraz tedirgin oldum 🥺 şuan şehir dışındayım bir hafta sonra eve geri döneceğim dönünce kadın doğuma randevu alacağım ama şimdilik böyle bir durumu yaşayan varsa tam olarak ne olduğunu anlamak istiyorum.