Deneyimli anneler bir sorum olacak size kafama çok takıldı. Oğlum bugün 28 aylık. Öğlen 1.20de bezini çıkardım. Lazımlığa gittk bir kaç kez hatta hayvanlarını götürdü lazımlığın yanında bekliyorlar 1.30dan beri çiş yapıyorlar diye almıyor onları. Ama asıl sorun şu saat 1.30da kaka yaptı en son bezi aldım ve birdaha takmadım. Söyledim artık takmayalım tuvalete yapalım diye tamam dedi. O saatten beri asla çiş yapmadı. Saat 17.15 oldu tık yok. Bugün iştahı yok zaten pek birşey yemedi ama inat mı etti acaba tuvalet konusunda anlayamadım. Bu kadar sürede hiç çiş yapmaması normal mi