gizemyaren0 ilerledikçe önceki ataklarda hiç bişey yokmuş diyoruz🥲 sürekli ağlıyor mızmız, iyice kucak delisi oldu bir anda normalde kucağa alışkın bir bebek olmamasına rağmen. Gündüz uykuları daha cok bölündü sürekli destekli uyku istiyor 30. dk uyanıyor mesela tekrardan sallayıp devam ettiriyorum ayağımdan indiremiyorum uyanıyor. Gece uykusu en zoru bizim için🤷♀️ uyanıyor uyutuyoruz sallıyoruz bırakınca kalkıyordu beşiğine 2aya yakındır böyle bizde bu durum beşiğini istemiyor belkı diyoruz aramıza alıyoruz aramızda da sürekli kalkıyor. Emekleme, tutunup kalkma, ilk adımları da tamam 6 tane diş tamam herhangi bir yeni bişey de yok ama biz de düzelmedi gece uykusu.