Sedef07 Kızım geçenlerde hasta oldu anbitiyotik içti bitti derken tekrar grip öksürük başladı. Kreşe gittiği için bir türlü iyileşemiyor. Öksürük hiç geçmedi. Önerebileceğiniz bir karışım veya ilaç varmı annelerim
lisansli_Mom49 Sedef07 hakiki zeytin yağı içir bir tatlı kaşığı ya da pekmez zeytin yağı limon suyu karabiber ve zerdeçal karışımı yap ver sabahları benimkilere iyi geliyor
oylesinebiri__ Sedef07 sarımsak kürü verebilirsin benim bebeğim gece gündüz öksürüyor du öksürük şurubu vermek yerine sarımsak kürü verdim öksürük şurubu daha da artıyor öksürüğü
benimoglumukurtarinesraa Instagramda hastalanmayan çocuk diye bir sayfa var.. incelemenizi tavsiye ediyorum. Sarımsak bal limon karışımı tarifi var ve detaylı açıklamalar orada yazıyor