4 ay önce doğum yaptım hamilelikte 2.60 olan tsh değerim doğum sonrası 20lere çıkmış doğum sonrası bu şekilde birşey yaşayan var mı? Tiroidle ilgili bir sorunum yok gibi birşey hissetmiyorum ancak sağlık ocağında verdiğim değerde bu şekilde çıktı yanlışlık olmuş olabilir mi acaba? 4 ayda bu değer bu kadar yükselebilir mi?