goktugunannesi5 Kuzenim kızı 10 aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor ek gıda yemiyor geceleri de yarım saate 45 dk ya bir uyanıyor emmek istiyor sizce bu normal mi ? Doktora gitmeli mi bunun için
tsf goktugunannesi5 gitmeli tabi. Artik ek gida Anne sutunden daha onemli olcak alismasi gereken Zaman dilimine girmissiniz
alpaslanmom_ goktugunannesi5 anne sütü o çocuğu doyurmaz o yüzden sürekli kalkıyor emmeye ek gıda yemiyorsa mama versin bari yatmadan önce tok uyusun
ipeksibel goktugunannesi5 çok normal devam etsin belli bir süre sonra alışır ya da farklı tarifler denesin karistirmasin tek tek ürünler denesin
ftmylm Az da olsa yemeli yavaştan damakla ezmeli pütürlü yemeli kızımdan örnek vereyim cuma günü dokuzuncu ayı dolacak inşallah gerçekten hazırladığım şeylerden çok az yiyor ama yiyor yani çabalıyor