ayseyusufalim merhaba. İlacını kullandığınızda sigara içme isteğiniz olmadı mı ? Sigara bağımlılıktan çok alışkanlık gibi geliyor bana. Kahve içerken yanında bir tane yakayım, dinlenirken bir tane içeyim gibi. Can istemesinden ziyade bu tarz durumlarda eşlikçi olarak kullanıyoruz. Öyle zamanlarınız oldu mu? Nasıl hissettiniz? Umarım anlatabilmişimdir 😊