Daisyy bir yemek kaşığı irmik yarım su bardağı su pişiriyorum. İki üç dk da pişiyor. Cam rendede önce cevizi rendeliyorum sonra armut,muz,elma vs hangi meyve varsa rendeliyorum. Veya karıştırıyorum meyveleri. Sonra bi kaseye alıp hepsini karıştırıyorum. En son keçiboynuzu özü,hurma özü veya pekmez ekliyorum. İrmiğin miktarını açlık durumuna göre bazen 1.5 kaşık irmik 3/4 su bardağı su olarak artırıyorum.