orjin Oğlum 3 aylık doğduğundan beri takip ediliyor 2780 doğdu kilo kaybı oldu 2500 e düştü şuan 4600 doktorumuz gelişimi yavaş gidiyor dedi alerji bölümüne şevketti sadece anne sütü alıyor herşey normaldi bir kaç gündür de sanki kakasında kan var gibi ama öyle çok değil anlayamadım tam olarak bende 2 gündür süt ürünlerini yemeyi kestim çok gazlı bir bebek çok ağlıyordu karnı sürekli gurul gurul gaz çıkartsa dahi karnı gurul gurul genelde akşam ağlama krizi tutuyor ay doğduğundan beri sürekli hastahne sürekli ağlamalar