elfefe Kızlar cerazette doğum kontrol hapı kullanıyorum hap bitti .. nette ara ver diyor ben kendim aldığım için bilmiyorum kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz
elfefe b26ada taamm canım teşekkür ederim nette ara verin adeti bekleyin yazıyor ondan tereddüt ettim bende