baharrr01 Adana da olup bölgesel incelme (göbek) için güzellik merkezine gidip memnun kalan var mı . Sezeryan göbeği kaldı maalesef
minnakcivciv Güzellik merkezleri sadece para tuzağı bu konuda. Diyetisyen destekli cihazlara gidin derim veya reformer pilates