usenmedimyaptimbirvelet Sizce bu sayfa güvenilir vibe’ı veriyor mu 😅 Ona göre sipariş edeceğim veya bsna bebek hediyeliği önerir misinizz çok pahalı bi şey istemiyorum adeti 50yi geçmesin yeter
Deletedmom2987 usenmedimyaptimbirvelet sağ üst köşedeki üç noktaya tıkla hakkında kısmına bak hiç isim değiştirmişler mi
karakedif usenmedimyaptimbirvelet bu sayfayı bilmiyorum ama arkadaşımın hediyelik satan bir sayfası var dolandırılmazsınız isterseniz oraya bir bakabilirsiniz Instagram ismi “ moonaatolye ”
beybitolat usenmedimyaptimbirvelet havale eft istiyorsa dolandırılabilirsiniz ama kapıda ödemeyse güvenin
Pamukhanim_ usenmedimyaptimbirvelet bu sayfayı bilmiyorum ama ben yildiztasarm a yaptırdım güvenilir doğumunda doğum gününde çok memnun kaldım 40 tl falandı yaklaşık 2 ay önce benim yaptırdığım
usenmedimyaptimbirvelet karakedif teşekkürler baktım sayfaya çok tatlı. Ama ben kolobya veya magnet tarzı istemiyorum Mum veya anahtarlık olabilir
Meri-Mel usenmedimyaptimbirvelet Burada genelde bu konuda ne yazık ki tecrübeli kişiler isim değişikliği olmuş mu ona bakın diyordu ben böyle bişi hiç yaptırmadım, trend yol üzerinden olmuyor mu riskli gibi sanki insta ya🥺
Deletedmom2987 usenmedimyaptimbirvelet baktımda bana güven vermedi pek 5 6 beğeni var yorum yok varsada cevap yok
usenmedimyaptimbirvelet beybitolat şu an herkes öyle ödeme yapıyor ty hb hariç ama bilemedim yani toplam 2.500 falan tutacak sanırım 🙃
usenmedimyaptimbirvelet Meri-Mel ben çok kez instadan aldım da kıyafet vs ama bunda bi kal geldi trendyolda da yok adam akıllı ya iki üç gündür arayıştayım. Dışarı çıkıp kendim baksam diyorum o kadar üşeniyorum ki 🙃
Pamukhanim_ usenmedimyaptimbirvelet evet kar kuresine benzer bir magnet yaptırmıştım ama çok güzel modeller var değişik
blueberryy Ben magnet yaptırdım bir sayfaya kadın girişimciye ama kadına önden hiç para atmadım hepsini yaptı tamamladı sonra görselini attı ondan sonra ücretini gönderdim kargoya verdi hiç sorun yaşamadık önden para veremem şahsen
usenmedimyaptimbirvelet oylesinebiri__ hepside bi yandan aynı tarz farklı bi şey de olsun istiyorum açıkcası😅