simseklivekalpli ya ben kulağımı temizlettim vakumla temizledi doktor sonra bu damlayı verdi kullanmaya korktum bazıları kalıcı çınlama yaşamış bende de temizleme sonrası beynimde sanki şşşş gibi bi ses var o sesten dolayı bugün bidaha gittim içerde az bi kir kalmış temizleyim dedi yok dedim aradan iki gün geçmiş kullansam olur mu oksiboru acaba içinde ufaktan da olsa kir var ondan mı ses duyuyorum