Dişlerim hafif çarpık aralara diş ipi kullanıyorum günde 4 kere falanda diş fırçalıyorum çürüğüm yok ama nedense asla geçmeyen bir ağız kokusu var asla rahat hissetmiyorum. Dil temizleme şeyleri falan varmış işe yarar mı bilmem? Acaba mide, sindirim yada bağırsak hangisiyle alakalıdır nereye gitmem gerekir , böyle bir şey yaşaya bir yakınınız kendiniz var mı lütfen bi çözüm bulayım artık şu konuya. Eşim sigara içiyor dişlerini fırçalaması bile o bile sinmiyor kalmıyor mesela anlamadım ben en ufak bişey yesem kokusu ağzımda ve fırçaladığkm halde.