busrac10 3 aylık bebeğim beni emmeyi reddediyor mama kullanmıyoruz. Sütümü sağıp biberonla içirmek zorunda kalıyorum biberonla içiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı bu sorunu nasıl yendiniz?
TalentedMom busrac10 bu aylarsa Malesef oluyor ben de aynı sorunu yaşıyorum pozisyonlarınızı değiştirin yatarak emzirmeye çalışın ağzına memenizi sıkın o şekilde vermeyi deneyin ayakta verin ben bütün tuşlara bastım şuan mama kullanıyoruz ama mamayı da çok sevmiyor
karantomom busrac10 benim bebeğim de 6. ayda meme redi yaşadı. Ek gıdadan mı başka bir sebepten mi bilmiyorum. Ben maalesef tekrar alıştıramadım. Umarım sen başarırsın
melekveemir busrac10 ben de uykudan uyanır uyanmaz emzirdim hep. Bir de en son silikon uç kullanmaya başladım öyle olunca meme olduğunu anlamadan emiyordu. Şimdi de emmediği zaman silikon kullanıyorum hemen
gizemyaren0 busrac10 bende 1 haftadır yaşıyorum meme reddi cok zor almıyor uyku arasında arada alıyor aç kalmasın diye mama veriyorum 55 gunluguz daha inşallah atlatırız Rabbim yardımcımız olsun
busrac10 TalentedMom hepsini deniyorum o kadar çok ağlıyor ki kızarıp sesi gidiyor. Sadece biberonu istiyor umarım geçicidir sütü sağıp vermek de çok zor oluyor.
asoaseasi TalentedMom bende aynı durumdayım sütüm çok yok. Zar zor biberon alıyor bazen de mama hiçbirini iştahla almıyor ne olacak bilmiyorum delirmek üzereyim.
TalentedMom busrac10 bu durumda biberonu vermeyin biberon istediği için emmiyordur kaşıkla falan içirin alışınca emecektir bir de stres yapmayın o da etkiler
busrac10 melekveemir ben hep silikon uç kullandım yara olduğu için geçtikten sonrada ucu bırakamadım uçsuz kabul etmedi.
melekveemir busrac10 evet ucu bırakmak da zor. İlk oğlumu ben de hep silikon uçla emzirmiştim. Şimdi de meme reddine çare olarak kullandım. İnşallah meme reddini atlatırsınız siz de
TalentedMom asoaseasi stres yapmamaya çalış sütü çok etkiliyor gerçekten siz pes etmeyin mecburen emecek dayanamaz