Ben daha yolun başındayım bebeğim 3 aylık 2 aydır yalnızım arada gelen giden olsa da çoğuklukla evde baş başa oluyoruz. Eşimin ailesi başka şehirde benim ailem de aynı şehirde olsa da 2-3 haftada bir görüşebiliyoruz. Doğum öncesinde çalışıyordum doğum izninde evde tek olmak sonrasında da çocukla evde tek olmak beni inanılmaz yıpratıyor geçen hafta üst üste 4 gün evden çıkmamışım evden çıktığımda da en fazla yarım saatlik yürüyüş yapabiliyorum fazlasında bebeğim huzursuzlanıyor artık iyice yalnızlaştığımı düşünüyorum. Akşam eşim geldiğinde de yemek yiyip çocuğu uyutmaya çalışıyoruz bebek zor uyuyor ondan sonra biz de yorulup uyuyoruz. Eşimle toplasan günde 1 saat muhabbet edebiliyorum. Bebeğim son zamanlarda çok huzursuz benim kucağımda olmadan uyumuyor yerine koyduğumda 10 dakika sonra uyanıyor tuvalete bile sor gidiyorum. Şu anda da kucağımda uyuyor tuvalete gitmem lazım, yemek yemem lazım, su içmem lazım ama o uyanana kadar şanslıysam eğer sadece tuvalete gidebilirim. Bunları paylaşmak bile çok iyi geldi şimdi bebeğimi kucağımdan indireceğim inşallah uyanmaz :)