octaviablakee ek gıdaya başlarken bizde de öyleydi ve alerjik bi bebeğe sahip olmama rağmen olur olmaz şeyleri ağzına sokuşturmaya çalışıyodu kayınvalidem. Bide benim kız doğdu doğalı sıkıştırmaya, kundaklanmaya, kalın giyinmeye gelemezdi. Bulduğu her fırsatta öpüp sıkı sıkı kundaklayıp üstünü kalın örtüp kucağında sallamaya çalışırken kızçem çığlık çığlığa kıyameti koparınca nasıl çocuk bu derdi😄