Her zaman ağladığında keyfi ağlıyorsa ya da ilgi için ağlıyorsa görmezden geldim. Konuşuyordum şuan bilerek ağladığını biliyorum şeklinde. Sonra bunun bir işe yaramadığını anlayıp gereksiz ağlamamaya başladı. Şuan sadece canı gerçekten yanıyorsa ağlar, 19 aylık. Örneğin düştüğünde bile ağlamaz, çünkü her düştüğünde ciddi zarar almamışsa bir şey olmadı oğlum, haydi kalk dedim. Annenin biraz kendi konforu için ve bebeğin gelecek karakterini oturtması için bunu yapması gerekiyor.