alparslanerdogan Kızlar merhaba Bebeğimde 7,1 mb büyüklüğünde Duplikasyon çıktı gelişim geriliği var ancak geçte olsa yapıyor Duplikasyon önemli değil dedi doktor her zaman hastalık yapacak anlamına gelmez dedi bizden geçmemiş bu Arada. Böyle bir şey yaşadınız mı