Merhaba geçmiş olsun bugün ben de bu tanıyı aldım bende de gaz problemi ve sıkışması var. Emzirdiğim için doktor ilaç kullanmamı istemedi. Sadece bi hap verdi onu kullanacağım. Beslenmeyle de çok ilgili bu rahatsızlık. Rezene içebilirsin dedi. Emzirme sonrası şikayetler devam ederse yeniden gel dedi
Sizin var mı öneriniz neye dikkat ediyorsunuz