yusufege9_5 Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim ve evde 2 tane daha kücük çocuğum var acıkcası psikolojim kötü durumda herşeye sinirleniyorum ve bagırma istegim oluyor kendimi sakinlestiremiyorum ve bu da beni çok yoruyor sürekli gerginim ağlıyorum olur olmaz sürekli huzursuz ve mutsuzum sürekli bişeyleri düşünüyorum beynim yoruldu düşünmekten ve gergin sınırlı halimden evde herkes etkileniyor ne kullana bilirim sakinlestirici rahatlatıcı bana bir yol gösterir mısınız bitki çayı falan işe yaramıyor benim sanırım takviyeye ihtiyacım var aranızda kullanan varmı?
balkizlar yusufege9_5 hamilelikten dolayı hormonlarınız tavan yapmış olabilir mutlaka psikolojik destek alın kafanıza göre ilaç ya da çay içmeyin
ftmylm yusufege9_5 hamilelikte bitki çayı da zararlı diye biliyorum böyle bir şey tavsiye ile olmaz doktora gidin
yusufege9_5 Hiç bişey içmedim kullanmadım veteriner bi abla surup kullanmıs hamileyken sakinleştirici ile yaradı kullan ondan diyor ama ben korkuyorum yine de 2 kişi kullandım dedi o kişi dahil ama nasıl olur bilmiyorum iyi yapcam derken kötü yapmayayım
Retzja Hamilesiniz, böyle şeyler kullanamazsınız. Doktorunuza danışın, terapiye gidin. Sakın doktorunuza sormadan bir şey kullanmayın.