Şuan 7 ay 15 günlüğüz anne sütüyle besleniyor doğduğundan beri o yüzden ek gıdaya geçene kadar hiç su vermedim 5 buçuk ayında tadımlara başlamıştık hiç su içmek istemiyor yine bardakla içiyordu ağzından püskürtse de şu 1 haftadır hiç bir türlü içmiyor philipsin alıştırma bardağını almıştım onda da içmiyor normal biberonuna koyuyorum onda da aynı şekilde ne yapacağımı şaşırdım deneyimli annelerimiz varmı bu konuda