besaley Bebeğim 3 aylık 10 gündür kaka yapmıyor. Ama huzursuz değil gaz da çıkarabiliyor. Bu olay 3 kere geldi başımıza 10 gün yapmıyor sonra 2 gün yapıyo sulu ve belinden taşacak ölçüde. Bunu yaşayan var mı hanımlar
besaley Ne yapmalıyım bilemedim doktora gidicez yarın ama yaşayan varsa tecrübelerini öğrenmek isterim.
parliko11 besaley bizimki 2 günde bir sırtına kadar yapıyor kıvamı rengi iyi olunca sade anne sütüyle besleniyorsa ve bebeğiniz huzursuz eegilse cok sıkıntı etmiyor doktorlar ama yine de bir sorun doktorunuza🌸
parliko11 besaley Eger huzurluyum sadece doktorunuza danışmaniz yeterli olacaktır gaz çıkışı varsa sıkıntı olmadığını söylüyorlar genelde birde bebeğiniz rahatsızlık hissetse ışıklar zaten