gg3848 hellöööö hunilerimizi taktık biz 😂 15 ay ile birlikte biz de ayrılık kaygısı baya zirvede ben çalışıyorum malum önceden peşime bu kadar ağlamazdı şimdi baya ağlıyor annem oda oda gezdirip ikna ediyormuş 🥹 sonra kelime saymıyorum ben ya açıkçası beni strese sokuyor böyle şeyler ama söylemesi gereken şeyleri söylüyor kendini ifade ediyor komut alıyor çok şükür , hayvanlar çok dikkatini çekmeye başladı hayvan sesleri çıkarıyoruz birlikte , dışarıyı çok seviyor soğudu şimdi o kadar sık çıkamıyoruz camdan bakıyor dışarıdakilere 🥹 uyku düzenimiz yok bir gece iyi uyursa öbür gece uyumaz , dişleri baya çıktı köpek dişleri kaldı işte