meliss34 bizde de bu durm var cekmeyin burnunu dedi burun eti sisik dedi bende sadece siringayla 1 2 ml lik su fisliyorm diger burundan akiyo cevirip pit pitliyorm ama hala genizinde sumukmu balgammi bilmiyorm bi akintisi varr cok rahat rahatsiz oluyo bazende cigniyo gibi yapiyo bazende o akinti burnunda hirilti yapiyo.. doktoe bu burun eti sisms birz diye bibdamla verdi ama onuda kullanmk istemedim ise yaramadi. Gecmzse kulak buruna randevu alin dedi detayli baksnlar dedi bunn yani sira evi havalandirin yumusatici vs kullanma dedi.. bazi tanidiklarda ilerleyen aylarinda gecer diyo kimisi cigerlerine balgamsa inmesin kotu olur diyo.. bakalim doktora bi gidelim napicaz bilmigorn vallahi