Mama içerken ve uykuya geçerken kafasına vuruyor bunu uzun zamandır yapıyor gün içinde yapmıyor bütün gelişimleri iyi doktorla görüştüm normal olduğunu bazı bebeklerin kendini sakinleştirmek için yaptığını söyledi ama basına gelen anneler var mı bebekleri yapıyor mu böyle şeyler