Arkadaşlar Merhaba bugün bebeğim 19 günlük oldu. Şöyle bir durum var. Kendimi çıkmazda ve çaresiz hissediyorum. Bebeğim uyuyor uyanıyor ağlayarak ve meme arayarak mememi veriyorum 50 dk bile sürüyor sürekli uyuyakalıyor hemen yoruluyor yine aranıyor. Bu arada da gazını alıyoruz. Sonra doymuyor diye mama takviye veriyorum biberonla (anne memesi ucuna benzer) korkuyorum da mememi reddeder mi ileride diye
Emzirme danışmanlığı aldım online şırınga ile de hem sağdığım anne sütümle hem mama ile besledim emzirirken ağzına sıktım. Ama o kadar uzun sürüyor ki yeni acıkma saati geliyor biz şırınga ile besleyip bitirene kadar. Kaşık biberonla da verdiğim oldu her yöntemi deniyorum çözümsüz kalıyorum. Sütüm artsın diye kürler vitaminler damlalar vs kullanıyorum. İlk sütüm geç geldiği için mecbur takviye mama vermiştik
Bebeğim huzursuz arkadaşlar ben ne yapacağım bilemiyorum yarın hastaneye gideceğim emzirme danışmanı var onunla görüşeceğim ben nerede hata yapıyorum doyuramıyor muyum yavrumu anlamıyorum gerçekten anlamıyorum ilk bebeğim bir de uyanık kaldığı zaman dilimlerinde huzursuz çocuğum.. çaresizim.. bir de asla beşiğinde yatmak istemiyor benimle uyumak istiyor