merkursavascisi_06 mubo çok eski doktorlardan ben 22 yıl önce devlet hastanesinde hastasıydım ilgili alakalıdır. Kızımı götürdüm bi kere de telefon numarasını falan verdi bi ihtiyaç olursa diye