Kızım 17 aylık olmak üzere yavaştan en azından geceyi kesip gündüzü azaltmak istiyorum . Ama bu gece anladım ki hiç kolay değil pes edip emzirdim . 10 10,30 arası uyuyor 3 gibi emmeye kalkar 6,30 gibi yeniden emmeye kalkar toplamda 2 kere uyanır ekstrem durumlar dışında bazen dengeler şaşıyor tabi nasip kesicem emene kadar ağladı hani uyanıp sussa olan da tamm dicektin ama asla uyanmadı ve sürekli ağladı