barismom 4 ay 19 günlük 3 4 gündür bağırma huyu çıktı yani nasıl tarif ediyim çığlık atıyor arkasına ağlama geliyor anlam veremiyorum 😵💫
minniks barismom sesini kesfediyo cok bagırıyosa kendi sesinden korkuyo olabilir ondan aglıyodur kıyamam 😊
mavii_98 barismom o aylarda benim bebeğimde aynıydı sesini keşfettiği dönem ve bu ay bir atak haftası var belki o yüzden de huzursuzdur
aselkussum barismom sesini kesfediyo 6. Ayda zirve yapacak bu bagrmalar 😅oyleki benim kızım her bagrdginda karşımizda bı dede var adam her defasında balkona cikiyodu çocuğa bişey mi oldu diye 😅
barismom minniks amaaa korkar mı ki dün babası sevmek için üstüne üstüne geldi ses yüksekti biraz ondan korktu kek yaparken blender sesinden korktu 🤷♀️
minniks barismom evet yuksek seslerden korkabilir canım benim kız 1.5 2 yasına kadar korktu blender sesinden 😃 35 gunluk kızım var gecenlerde kendi gegirirken pırtlatırken sesinden korktu 🤣
barismom minniks blender dün oldu ondan öncede yapmıştım korkmamıştı 🤣 neyse başka Bi şeyi olmasında 🤷♀️ sizin bebiş daha küçücükken böyleyse büyüyünce ne olacak 🤷♀️
minniks barismom buyuk kızım 3.5 aya kadar supurgeden korkmazdı sonradan korkmaya basladı bi anda oluyo yani 4. Ayda baslıyo genellikle aynen hastalık falan olmasında buyudumu bunlar geciyo 😃 kız bi defalık oldu oyle oda bosluguna geldi heralde
barismom minniks anladım yapay zekaya sordum duyguları öğreniyor diyor ne biliyim korkma sevgi vs öyle diyor 🤷♀️
barismom minniks daha zor olur Allah yardımcınız olsun inşallah kocamda bana diyor de get diyorum bide kızı olsunmuş bakan kim ben ikisine bakamam ben dedim