Kızlar 12 haftalığız ve bebeğimin iki gündür tavırları çok değişik. Emmek istiyor emziriyorum ama ağlıyor arada bırakıyor, ben memeden uzaklaştırınca daha da çok ağlıyor. Neyse öyle böyle emmeye devam ediyor, uyuyor bir an da uyanıp ağlamaya başlıyor acı çekiyormuş gibi. Aslınla karnından sesler de geliyor, karnı ağrıyor diye düşünüyorum ama oyun kurduğumda, ana kucağında hiçbir şeyi yok. Sadece yorulup uykusu gelince mızırdanıyor sonra tekrar emzir uyut aşamasında yine aynı sıkıntıları döngü halinde yaşıyoruz. Normalde çok sakin bir bebekti. Benim gibi bu süreçte olan var mı, neler yaşadınız ?