Papatyasevgisiii komşum rapor aldı ileride önüne cıkacak bir rapor değilmiş burda çoğu kişi aldı doktora gitti doktor bu büyük bir şey değil sadece motor becerisi biraz geri diyerek 1. Sınıfa göndermiyorlarmış komsuda öyle yapıp anaokuluna yazdığı 3 . Yıldır anaokuluna gidiyor 6 yasında seneye 1. Sınıfa gidecek benimki şuan 4,5 yasında anaokuluna gidiyor seneye de anaokuluna gidecek