Pembepremses24 Kızlar havalar soğuk malum bebem 1 yaşına yeni girecek evde de vakit geçmiyor siz neler yapıyorsunuz fikir almak istedim daha yeni yürümeye başladı sürekli yürümek istiyor resmen ev turu yapıyoruz sıkılıyor
ruveyda_34 Pembepremses24 benim bebeğimde 15 gun sonra 1 yasina giricek dediginiz gibi yurume asamasinda surekli adim atmaya calisiyor adimlari cogaldii😍 havaa guzelse eger parka cikiyoruz evde durursakta kendim etkinlikler hazırlıyorum beraber onlari yapiyoruz. Oyun kartlarimiz var konusan kartlae diye kartlara bakarak taklitler yapiyoruz hayvan seslerini ogrensin diye surekli sarki soyluyorum
alpmila Pembepremses24 bol bol sıkılıyoruz benim kızımda dışarıyı çok seviyor hiç sesini çıkmıyor ama eve gelince sürekli mızır mızır sıkılıyor durmuyor kitap okuyorum oyunlar oynuyoruz ama yetmiyor sanırım gezmek keşfetmek istiyor
cilem34 Pembepremses24 dört tane oğlum onlar sohbet çok güzel oluyo 😂temiz iş kahve mugeyle başlayıp esrayla bitiş sonra aksma yemeği hafta sonu kamp yapıyoruz yaz kış gidiyoruz
Pembepremses24 ruveyda_34 Benimde aynı 15 gün sonra 1 yaşında 😅 Dediğiniz gibi çoğunu yapmaya çalışıyorum tek başına sıkılıyormuş gibi geliyor
ruveyda_34 Pembepremses24 evett bizimkide oyle saniyorum mesela ayni yasitlariyla görüştürmeye çalışıyorum aralarinda birkac ay var mesela onlarla cok guzel oynuyor o sira beni aramiyor bile ama evde tekken surekli yan yana olalim istiyor 🥲🥹
Kitsu Sıkılıyor evin içinde. Biz hava ne kadar soğuk olursa olsun dışarı çıkıyoruz mecburen. Gün içinde 3 4 kere oluyor hatta. Dün bahçeye çıktık, markete gittik, ekmek almaya gittik, akşam da uykuya aşırı direndi gece 12 de arabayla turlayarak uyuttuk
Pembepremses24 Kitsu Aa ne güzel bahçe olsa çıkarırdım bende. Hava soğuk olunca korkuyorum ya hasta olur diye
incihanim_ Kitsu kaç yaşın da canım bizde öyleyiz evde aşırı derecede sıkılıyor az önce de anne hadi dışarı çıkalım dedi çok yoruluyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum üzülüyorum da
Kitsu Pembepremses24 doğduğundan beri çıkarıyorum kışın artık alıştı diye düşünüyorum 😅 dün elleri yüzü kıpkırmızıydi soğuktan ama bir şey olmadı
Pembepremses24 incihanim_ Demi sürekli dışarı çıkarmakta zor yemeğini ayarla dışarı çık uykusu geldi eve gel çok yorucu oluyor 1 yaşına yeni gireceğiz canım ev 2+1 oda oda geziyor artık sıkıntıdan
Pembepremses24 Kitsu Alışmıştır o zaman 😊Benimki de öyle kıpkırmızı oluyor gözleri sulanıyor rüzgar çok çarpıyor uzun süre kalınca
incihanim_ Pembepremses24 oğlum da 3 yaşında evin eşyalarına saldırıyor artık bir sağa bir sola gidip geliyor öyle olunca da üzülüyorum ben mecbur dışarı çıkarmak zorun da kalıyorum
Pembepremses24 ruveyda_34 Evet aynı benimki de çocuk hastası parka gidince falan çocukların peşinde koşturuyor arkadaşların çocuklarıyla çok güzel oynuyor tek başına kaldımı dibimden ayrılmıyor kucak istiyor oyalaması zor oluyor 😊