princessmom_
Yemeğimi yapar, ekmeğimi yapar, çocuklarıma bakar, açsalar birşey hazırlar,bir yere gittiğinde arada bir bana da birşey alır,tam tersi ben yatmadan yatmaya çıkıyorum aylar önce annesini kaybetti kayınvalidem yalnız kaldı o yüzden çok fazla yalnız bırakmak istemiyorum vicdanen içim rahat etmiyor,ha istiyorum kendi evimde daha çok vakit geçireyim ama kalbim öyle demiyor 🤷🏻♀️🙇🏻♀️