Günaydın kızlar,bir yılı daha arkamıza aldık çok şey yaşadık, gördük,duyduk, ağladık, güldük, eğlendik, ve en çok da öğrendik kiminin gerçek yüzünü kiminin pişmanlığını ve hepsinden birer ders aldık, umarım 2026 bize şifa olur kalp yaramıza,beden sağlığımıza ve ruhumuza… dileğim dilediğiniz ne varsa o yıl bu yıl olsun🙏🏻🤎