Merhaba kızlar,
16ay 10 günlük bir oğlum var.Kolik bir bebektik 8ayımız ağlayarak geçti,sancı halindeydi.Desteksiz Oturması hemen hemen 9ayı buldu.Kendi başına yattığı yerden kalkmayı ben öğrettim çabası yoktu.Yaklaşık 2aydır elimizden tutup adımlıyor,bazen babasından bana benden babasına doğru 5-6 adım tek başına atıyor,koltuklara tutunup sıralıyor.Ayağımın üstüne oturup(yükseklik veriyorum) oyun masasına tutunup kalkıyor ancak yürümeye ve düşmeye karşı müthiş bir korkusu var.Kendi başına kalkma çabası yada yürüme çabası hiç yok sadece popo üzerinde gidiyor heryere.
4farklı çocuk doktoruna götürdüm 18ayı bekleyelim diyorlar.
Oğlum yeni yeni al ver yapmaya başladı,4/5kelimesi var,işaret parmağını kullanmıyor.isteklerini ağlayarak yanına giderek belli ediyor.Uykusu gelince e e e eğğ yapıyor birkaç gündür buna bile sevinir oldum.Herşeyi bizim zorumuzla öğreniyor,mizaç olarak huysuz bir bebek.O benim canım onun için ne yapabilirim bilmiyorum,çırpınıp duruyoruz babasıyla.Ablamız var 9yaşında ve şuan 2aylık bir kardeşi de var.Kalabalık bir aileyiz bir gün dışarı çıkmasak diğer gün dışardayız gelen giden de çok.Evde yardımcımız da var oğlumu hep gezdirir ilgilenir.Sosyal bir aileyiz
Kaba Motor gelişimi ve ince motor gelişimi çok geride kaldı gibi geliyor bana (yemek de yemek istemiyor ağzını açmıyor zar zor püre kıvamlı yediriyorum tüm gıdaları)
Çocuk psikiyatristinden randevu aldım daha fazla beklemek istemiyorum
Çok endişeliyim ve üzülüyorum
Bizim durumumuzu yaşayanlar var mı?
En çok takıldığım kısım tutunup kalkamaması