Günaydın herkese oglum 7 aylik olucak adetim gecikti dün test yaptim silik cikti bugunde yaptim diye silik cokti hamileyim galiba lutfen elestirmeyin prezervatifle korunuyorduk nasil oldu bilmiyorum ne yapicam bilmiyorum cok caresizim esim de oyle hic mutlu olmadi zaten yarin sabah kan tahlili vericem boyle yaslari yakin olan var mi tahminen aralarinda 15 ay olucak