2 ay 4 günlüğüz son 15 gündür geceleri uyanmıyor bebeğim kalkıyorum 5 6 saat olmuş hala uyuyor kalkıyorum emzirmeye çalışıyorum almıyor memeyi alarm kuruyorum bu sefer 2 saate bir kalkıyorum emzirmek için ağzını açmıyor uyansana içmiyor herkes acıktığı zaman kalkar diyor bu kadar süre aç kalıp uyanmıyor o daha küçük bu kadar aç kalması normal olamaz gün içinde ne zaman versem memeyi içer ama kendisi ağzını gezdirmiyor hiçbir zaman 2 aylık 5 kilo ama bu gidişte zayıflayacak diye korkuyorum ne yapmam lazım bir çözüm bulamadım .?