Hiilyuss japonbebe farketmez sadece günün aynı saati vermeye ge sabah saatlerinde vermeye özen gösterin
TalentedMom japonbebe 10 günden sonra başlanıyor normalde 6 damla olacak şekilde sabah aç karına verirseniz daha etkiliymiş
nilikonunannesii japonbebe eğer damla şeklinde vermek zor geliyorsa fıs fıs aparatı var içinde onunla 1 fıs sıkarsanız 3 damlaya tekabül ediyor yeterli gelir. Sabah tok ama erken saatlerde ve aynı zamanda vermeye gayret edin. Çok öğleye bırakmayın uyku sıkıntısı yapıyor.
_YanakReisinAnnesii japonbebe sabah saatlerinde tok karnına 3 damla ya da fıs fıs başlığı ile 1 fıs verin,1 fıs 3 damlaya tekabül ediyor ve daha kolay oluyor. Düzenli kullanın çünkü önemli. Gece geç saatler de vermeyin çünkü uyku hormonunu baskılaya biliyormuş.
ebrualpcan Genelde sabah saatlerinde vermeye çalışıyorum. Aç tok çok fark etmiyor sanırım. Fıs fısıyla dil altına doğru sıkıyorum daha pratik oluyor