Elifmray 6 aydır sağarak besliyorum dün denedim ve birden emmeye başladı ama acısına dayanamıyorum dayanılacak bir acıni değil. Bebeğim nasıl emmesei gerektiğini mi bilmiyor acaba ondan nı bu kadar acıyor yoksa normal mi
Elifmray İki kez emzirdim ilk emzirdiğimde acımadı ama ikincisi inde ağlayarak emzirdim gece de biberonla sağarak verdim yine
aylisinannesi Yani ilk zamanlar çok acıyor evet am onu sağım makinesindede yasıyor insan. Bende ilk zamanlar sagım yaaparak besledim ama dayanılmayacak bir acı degil . Krem, yağ vs sürsen o acı sonra gecip yerini normal bir hisse bırakıyor
berengunes Acıyorsa doğru pozisyonda doğru kavrama yapmıyordur sadece ucunu alıyordur kahverengi kısmın çoğunu alması gerek. Emzirme sonraları zeytinyağı sürün üstüne streç kapatın her emzirme sonrası geçene kadar yapın çok etkili hemen işe yarıyor ama önce doğru şekilde verin memeyi 🌸
ebrualpcan Lansinoh göğüs ucu kremi çok iyi geliyor. Bir de çok yara olursa silikon uç öneriyorlar. Onu da tutar biberona benzediği için sizin de canınızı yanmaz