Sürekli baba diye sayiklaniyor gün içinde babasi yok diye ağlamaya basladi, geceleri uyanıyor babasını söylüyor surekli ağlıyor. İletişimi kotu degil ve esim eve erken gelir. Çok düşkünlük mü desem evde hep benim yanımda durur surekli bana sarılır benimle oynamak ister babasini benim yanima bile yaklaştırmaz ama surekli baba diye ağlıyor. İletişim olarak babasi benden daha yumuşak davranır hatta neden boyle yapmaya basladi anlamıyorum.