Tazeanne06 13 aylikken biraktik. 8 ay bana erken geliyor ama tabiikide sizin tercihiniz. Ilk gece sabaha kadar agladi her uyandiginda. Pes etmedim ve meme vermedim. Aglaya aglaya uyudu, basinda bekledim ninni soyledim. Yeri geldi kucagima aldim sakinlestirmeyi denedim. Ortaligi ayaga kaldirdi. Tam oturdum aglayip pes edicem, sabah oldu 🤣 onemli olanda pes etmemek. Yoksa cocugun kafasi karisir ve aglayarak yinede istedigini yaptirabilecegini anlar. Kafaniza kesin koydugunuz an uygulayin. Halinizi anliyorum, benim oglumda 10 defa uyaniyordu, sabah ise sacma sapan bi halde gidiyordum yorgunluktan. Simdi cok sukur, genelde bir defa uyaniyo kendi kendine geri uyuyo