ayseee48_ ayseee48_ ebruli5 sayfanıza baktım da kelime sayısı az diye doktora gittik. Göz teması iyi adina bakiyor herseyi normal otizm vs gibi bi bulgu yok dediler. Göz dalması oluyor dedigimde onun otizmle hic hi ilgisi yok dediler.
ebruli5 ayseee48_ bende herseyi arastryorun Allahim artik telefonu elime sadece otizm arastrmak icin aliyorum
Minigim38 ayseee48_ biz 2 senedir egg çekiliyor ama hiç uyku ilacı vermedik geceden uykusuz bırakıp orda uyutuyordum bize bu şekilde söylediler ama uyku ilacının da zararı yoktur diye düşünüyorum
Minigim38 ayseee48_ hayır 6 aylıkken hiç bisey yokken birden gece nöbet geçirdi o yüzden çektirmistik epilepsi teşhisi konmuştu