catperson Acura giyilebilir göğüs pompamı satmaya karar verdim. Elimde farklı markaların giyilebilir ve elektrikli olanları var daha çok onları kullanıyorum. Bunu üç defa kullandım, göğsümde hassasiyete neden olduğu için kullanamıyorum. İlgilenenler iletişime geçerse memnun olurum. 600 tl fiyat belirledim. Flanşlar 18-20-22 numara, kutunun içinden çıkmıştı onlar da.
minneee16 catperson merhaba bendede aynı pompadan var ben farklı markaları deneyimlemedim. Sütümü sağarak veriyorum kullandığınız markalardan emiş gücü en iyi olan memnun olduğunuz hangisidir
Gulcan1402 betusmrv merhaba bende bebebao 240 ml giyilebilir göğüs pompası var ilgilenirseniz 5 kere anca kullandım
catperson minneee16 merhaba, mochi kullanıyorum ben giyilebilir olarak çekiş gücü bence acura ile aynıydı fakat motor kısmının dışarda olmaması bir artı ve acurayı flanşla kullanmama rağmen ödem ve zedelenme yapmıştı bende çok acılı oluyordu. Lansinoh elektriklim var bir de ondan da memnunum ama geniş zamanım olduğunda kullanabiliyorum onu. Mochi ile de hemen hemen elektriklideki kadar süt alıyorum bir de ikinciyi aldım o yüzden. İkinciyi almadan önce emzirme danışmanına sordum farklı bir önerisi olur mu diye, youha diye bir markanın az bilinse de iyi olduğunu söylemişti, bebeao ile ilgili çok fazla olumsuz kullanıcı yorumu varmış, mamajoyu önermediğini, elimdeki cihazdan memnunsam da onunla devam etmemi önerdi. Kendisi kissbobo kullanıyor ama yurtdışından getiriliyor sanırım o.
catperson mermermer Melike hanım iyiydi de ben onun istediği sayıda ve sıklıkta sağım yapamadım. Çalışmaya da başlayınca sağımlar hayal oldu. Günde 8 defa emzirme sonrası sağım ve akşam bir defa power pump sağımı istiyor.