merhaba anneler kızım 10 aylık şuana kadar herhangi bir besine karşı alerjisi çıkmadı ama bugüm büyük bir üzüntüyle uyandık.
kayınvalidem dün akşam sütlaç yapmıştı eşimde bebeğimiz istiyor diye üç dört tatlı kaşığı yedirmiş. yüzü,bacakları, kolları kırmızı döküntüler içinde yoğurt yiyor,yumurta yiyor,peynir yiyor herhangi bi sorun olmadı sütlaçta böyle bir alerji görmemiz mümkün mü?