buse12348 kızım da emerek uyuyordu 1 aya yakın oldu bırakalı. Bir hafta annemi çağırdık bizde kaldı. Bir de hafta sonuna denk getirdik ki eşim de evde olsun diye. Ben salonda emzirdim sonra 15-20 dk sakin modda kitap okuduk, iyi uykular öpücükleri aldık. İlk 2 gün eşim uyutmaya götürdü (annem başka şehirde yaşıyor, çok görmediği için yabancılar diye) ilk uykusunda baya uzun süre ağladı yani yalan yok ama krize girecek kadar olmadı. Gece uyandığında yine ben hiç kucağıma almadım eşim müdahale etti. 2. Günde süre biraz daha kısıldı. Sonra öyle alıştı gitti.
Bir cesaret edip ayırmanızı tavsiye ederim. Ben çok rahat ettim