Merhaba anneler bebeğim 6 ay 4 günlük doğduğundan beri gazla uğraşıyoruz hala cok gazlı oyle ki geceleri en az 2 saat uyanık kalıyoruz. Gece boyunca inliyor. Bütün gaz damlaları şurupları kullandım probiyotık de kullanıyoruz. Kendım yeme içmeme de dıkkat edıyorum. Ek gıda ya da adam akıllı baslamadım günde 1 kere veriyorum. Evin sıcaklığı iyi lütfen yardım edın bir çaresi var mı ne zaman gecer artık cok yorulduk tek başıma bakamaz hale geldım zaten bebeğim alerjik çoğu gıdayı yiyemiyorum bi umut 6. Ayın bitmesini bekledim hala aynı