Hayırlı sabahlar kızlar 💕
Size bugün birebir yaşadığım ve etkilendigim bişey anlatacağım.
Bugün sabah namazına uyanacaktım saatim çaldı baktım ezan okunuyor birazda hızlı kalkınca başım döndü geri yattım ezan bitsin kalkiyim diye uyumuş kalmışım. Sornasinda hani derler ya besmele şeytani kovar bunu zaten biliyorum inanıyorum ama bugün birebir yaşadım kızlar.
Tam kalkacam derken uyumuş kalmışım. Gözümü açtım saat geçiyor kalk dedim kendime ama gözüm açılmıyor kalkasim gelmiyor üzerimde bir ağırlık var. Sonra besmele çektim üzerimdeki ağırlık hafifledi ama gözlerim kapandı kapanacak. Sonrada sesli bir şekilde euzu besmele çekince (hani şeytan kalkmasın diye bastırır derler ya) ben onu birebir yaşadım kızlar euzu besmele çekince sanki kafama birisi vurdu ve üstümden kalktım vala hissettim bunu ve kulağım öyle bir çınladı ki içim titredi. Çok kötü oldum. Yataktan hep kalkınca besmele çekerim ama ben bunu bildiğiniz yaşadım karabasan değildi çünkü onun nasıl bastığını biliyorum. Ama resmen şeytan yatsın diye sanki üstüme oturmuştu euzu besmele çekince besmele çektim diye kızıpda kafama vurdu ve kalktı gibi oldu nasıl hissettim iliklerime kadar. Allah’ım hep kılmayı nasip etsin inşaAllah 🤲 Rabbimiz nelere kadir bir besmele ile şeytani nasilda kovuyor insan. Baya etkilendim sabah sabah anlatmak istedim💖💞